Dlaczego taka decyzja? Konkretnych liczb jeszcze nie podano, ale wiadomo, że w momencie premiery Mists of Pandaria liczba graczy wynosiła 10 milionów (to i tak już mało), a teraz około 9,6 milionów.
Zastanawia mnie tylko, dlaczego geniusze z Blizzardu wcześniej nie wpadli na to, że jeśli chcą zatrzymać klienta, muszą dawać im wciąż coś nowego. I to dość często. Chyba wszyscy pamiętamy, że w czerwcu 2012 świat obiegła wiadomość o masowym zwalnianiu ludzi zatrudnionych w Blizzarddzie.
Wydaje mi się, że dni WoW'a są już policzone, jednak życzę twórcom, aby jak najdłużej pociągnęły to MMO.
Mike Morhaine z Blizzarda:
Już od momentu premiery Kataklizmu zaobserwowaliśmy ewolucję w zachowaniu gracza. Gracze konsumują zawartość bardzo szybko - przychodzą i odchodzą, dlatego naszym celem są częste aktualizacje.
I jeszcze jedno. Podczas przeglądania forów na ten temat znalazłem jeden komentarz, który bardzo mnie rozśmieszył
Drogi biedrooYEAH.
Z Twojego komentarza człowiek mógłby wywnioskować, że produkcja takiego tytułu jak WarCraft 4 to kwestia kilku godzin i paru dolarów. Myślę, że, gdyby Blizzard mógł wydać na świat nowego WoW' a, to już dawno by to zrobili. Może fundusze nie pozwalają? Nie pomyślałeś o tym? Wydaje Ci się, że wydanie tak dużej gry to prościzna?
~ Biased
Brak komentarzy:
Prześlij komentarz